ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ علی پروین: اشتباه گرفتن دو تا حسینی که دیگه انقدر دنگ و فنگ ندار - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
با پاداش دادن به نیکوکار بدکار را بیازار . [نهج البلاغه]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 11

از بابای کدوم بازیکن انقدر در مورد پسر سوال می کنی؟

علی پروین تاریخ مصرف ندارد و شاید به همین دلیل به هر بهانه‌ای می‌شود با سلطان محبوب سرخ‌ها گپ و گفتی داشت. البته این دیگر خیلی چیپ شده که بخواهیم بنویسیم صحبت‌های علی پروین را با همان لحن و فن بیان خاص خودش شنیدیم! هرچه که شنیدیم برایتان نوشتیم...

 

کم پیدا شده‌اید؟
کم پیدا نیستم... می‌خواهم کمتر مصاحبه کنم... اینطوری بهتره. دوست دارم آرامش داشته باشم. البته شما خبرنگارها که نمی‌ذارید آدم نفس بکشد!

 

راستی دیدی که فردوسی‌پور هم در برنامه نود سراغتان را می‌گرفت!
بابا... این نود اونقدر دیر پخش می‌شه که آدم خوابش می‌ره... حالا چی گفت؟

 

با محمد حسینی، بازیکن ذوب‌آهن، صحبت می‌کرد. بحث ماجرای حضور حسینی توی پرسپولیس پیش آمد و بعد از آن بود که فردوسی‌پور هم از شما تعریف کرد و گفت که دلش برای شما تنگ شده.


آقای فردوسی‌پور لطف داشته... البته نمی‌دونم توی صحبت‌هاش با حسینی چه نقشه‌ای داشته که یاد ما افتاده!

 

صحبت حسینی موداره و حسینی کچله بود! عادل هم می‌خواست یک جورایی حسینی موداره این قضیه را تعریف کنه!
ای بابا... این موضوع مال چند سال پیشه که هنوز راجع به آن حرف می‌زنین. تمام شد دیگه... یه اشتباهی شده بود. می‌گفتم حسینی رو می‌خوایم، بچه‌ها طرف رو اشتباه آوردن. دیدیم این حسینی با او حسینی فرق داره. ما دنبال او حسینی بودیم که مو نداشت! این عادل‌خان فردوسی‌پور هم اگه دست از این شیطنت‌هاش برداره خیلی بهتره. البته من یه جورایی بهش حق می‌دم چون اون هم می‌خواد برنامه‌اش بهتر و پربیننده‌تر بشه. الان هم یه مدت که بعضی‌‌ها دارن می‌ذارن تو کار این بچه (فردوسی‌پور)! تو فعلا چیزی نگو... اینطوری بهتره!

 

چرا به برنامه نود نمی‌روید؟
من یه شرط و شروطی دارم. وقتی مصاحبه می‌کنم که حرف‌هام بدون سانسور پخش بشه. اگه مصاحبه زنده باشه خوبه... تازه اون هم اول برنامه که هم خودم خوابم نگیره و هم ملت خواب نباشن. این آقا عادل شما وقتی مهمون می‌یاره و مهمون می‌بره که همه خوابن ساعت دو، سه نصف شب که دیگه کسی بیدار نیست. اون موقع فقط کله‌پزها و نانواها بیدارن! من با فردوسی‌پور خوبم... چه می‌دونم... شاید یه شب رفتم برنامه‌اش... وقتش خودم خبرت می‌کنم.

 

از پرسپولیس چه خبر؟
اون اول فصل که باهات صحبت کردم، گفتم که این پرسپولیس اگه جا بیفته و نره توی حاشیه، به بالای جدول می‌رسه. حالا هم شما به حرف من رسیدین و دیدین که کارشناس‌ها می‌گفتن پرسپولیس یکی از شانس‌های اول قهرمانیه.به نظر من اگه پرسپولیس این مسیر رو ادامه بده، خیلی خوب می‌شه. شک نکنید که اگه پرسپولیس بتونه نقاط و ضعف قوتش رو بهتر بشناسه، همه چیز درست می‌شه و ان‌شاءا... دل مردم رو شاد می‌کنه.

 

راستی چرا از محمد پروین در ترکیب پرسپولیس استفاده نمی شود؟
اگه تا صبح هم از این سوال‌ها بپرسین جواب نمی‌دم! این چیزها به من مربوط نیست. ممد هم یکی مثل همه! مگه می‌رین از بابای فلان بازیکن هر هفته راجع به پسرش می‌پرسین؟ ممد باید اونقدر زرنگ باشد تا بتونه خودش حق خودش رو بگیره.

 

سالروز شش‌تایی‌ها (16 شهریورماه) هم که دیروز بود. در مورد این بازی تاریخی چه صحبتی دارید؟
اون بازی تموم شد. دیگه هم تکرار نمی‌شه... شیش‌تایی‌ها دیگه هیچ جای دنیا اتفاق نمی‌افته. اون روز همه چیز مال پرسپولیس بود. روز، روز پرسپولیس بود. هرچی زدیم رفت توی گل. البته اگه بازم شانس می‌آوردیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

 

استقلالی‌ها چطور بودند؟
(خنده) اگه خوب بودن که شیش تا نمی‌خوردن!

 

کری می‌خوانید؟
نه به جون بچه‌ام... من هیچ وقت برای کسی کری نخوندم... مخصوصا استقلالی‌ها که همگی رفقای ما هستن. توی تمام این سال‌ها هیچ وقت برای استقلالی‌ها کری نخوندم. همیشه اینطوری بوده... یه روز ما بالا بودیم و یه روز استقلالی‌ها. فوتبال همینه. از این بالا و پایین‌ها زیاد داره

 

در مورد تیم ملی چه نظری دارید؟
من کاری به این چیزها ندارم. خیلی‌ها علیه قطبی حرف می‌زنن. من فعلا حرفی ندارم می‌گم هرچی که هست، طرف سرمربی تیم ملی شده و باید به خاطر تیم ملی حمایتش کرد. وقتی یک نفر رو انتخاب کردن و شده مربی تیم ملی، دیگه نباید تمرکز و آرامش رو بهم زد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/6/17 و ساعت 3:43 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 135
مجموع بازدیدها: 268320
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو